אמנת השירות

עיקרי אמנת השירות של שירות ביקור טכנאי

חברת פמילי ליין מעמידה ללקוחותיה צוות שירות השואף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד
מטרתנו לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות, תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיב לאחר הרכישה – מצוינות בשרות ללקוחות!

הזכאים לביקור טכנאי בשנת אחריות ראשונה

לקוח שברשותו מזגן עילי של פמילי ליין הנמצא במסגרת אחריות שנה ראשונה, שאליה צמודה חשבונית הקניה ושספח התעודה נשלח לחברה
השירות הינו בתוך שטחי מדינת ישראל.
ביקור טכנאי יתקיים בימים א' עד ה' ובשעות עבודתו 8.00-16.00 ולפי סידור עבודה שנקבע ע"י החברה.
ביקור טכנאי יתקיים ע"י הצגת חשבונית הקנייה בעת הגעת הטכנאי.
חלון הזמן שייקבע עם הלקוח הוא שעתיים על פי "חוק הטכנאים".
אין החברה מתחייבת לסיים את התיקון בביקור אחד, במקרים הנדרש ביקור נוסף או המשך טיפול החברה מתחייבת להמשך טיפול תוך זמן סביר.
לקוחות שברשותם מזגן נייד - השירות ניתן במעבדות פמילי ליין.


הזכאים לביקור טכנאי ב-7 שנות אחריות מלאה

לקוח שברשותו מזגן עילי מסדרות: טיטניום, פרימיום מקבל 7 שנות אחריות מלאה.
האחריות תקפה רק ללקוחות ששלחו חשבונית קניה וספח תעודת האחריות, לחברת פמילי ליין תוך 14 ימים מהרכישה.
אחריות 7 שנים מלאות למזגנים לשימוש ביתי בלבד, לפי תקנון חברה.
בעת פנייה למוקד יש לציין את המספר הסידורי (NO. OF. PRODUCTION) שנמצא בדופן היחידה הפנימי.

הזכאים לביקור טכנאי ב-5 שנות אחריות מלאה

לקוח שברשותו מזגן עילי מסדרות: BIO, INVERTER, DESIGN WIFI
מקבל 5 שנות אחריות מלאה.
האחריות תקפה רק ללקוחות ששלחו חשבונית קניה וספח תעודת האחריות, לחברת פמילי ליין תוך 14 ימים מהרכישה.
אחריות 5 שנים מלאות למזגנים לשימוש ביתי בלבד, לפי תקנון חברה.
בעת פנייה למוקד יש לציין את המספר הסידורי(NO. OF. PRODUCTION) שנמצא בדופן היחידה הפנימי.

הזכאים לביקור טכנאי באחריות מורחבת

סדרת מזגני קומפורט שנה מלאה +4 מורחבת.
אחריות מורחבת ללקוחות מזגני פמילי לשימוש בייתי בלבד.
האחריות תקפה ללקוחות ששלחו ספח האחריות של שנה ראשונה וחשבונית הקניה צמודה לתעודה.
אחריות החברה לאספקת חלקי חילוף בלבד, ללא חיוב. 
ביקור טכנאי ועבודות הקשורות לגז, כרוכים בתשלום, התשלום ישולם לחברה במעמד הזמנת קריאת השרות.
החברה זכאית לשנות את מחירי עלות הביקור ועבודות מיוחדות מעת לעת לפי תקנון החברה.

בעת פניה למוקד יש לציין את הפרטים הבאים:

1. דגם המזגן.
2. תאריך הקנייה.
3. מקום הקנייה.
4. חשבונית קנייה.
5. יש לציין מספר סידורי של המזגן NO. OF. PRODUCTION במזגני טיטניום.


טלפון של מוקד השירות:

09-7400401
1700-55-00-66