אמנת השירות

עיקרי אמנת השירות של שירות ביקור טכנאי

חברת פמילי ליין מעמידה ללקוחותיה צוות שירות השואף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד
מטרתנו לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות, תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיב לאחר הרכישה – מצוינות בשרות ללקוחות!

 

הזכאים לביקור טכנאי בשנת אחריות ראשונה
כל לקוח שברשותו מזגן של פמילי ליין הנמצא במסגרת שנת אחריות ראשונה, זכאי לאחריות מלאה של שנה ראשונה עפ"י חוק.

 

הזכאים לביקור טכנאי ב-7 שנות אחריות מלאה
לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה הטבה לדגם שנרכש אחריות מלאה נוספת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.

שנה ראשונה באחריות מלאה לפי חוק ותוספת של 6 שנות אחריות מלאות ללא תוספת תשלום.

החברה מתחייבת לתקן כל קלקול שהתגלה במזגן , כמו גם להחליף חלק חילוף במידה ויידרש ללא תמורה.

האחריות תקפה רק ללקוחות בשימוש ביתי ששלחו חשבונית רכישה וספח תעודת האחריות ממולא, לחברת פמילי ליין תוך 30 ימים מהרכישה.

האחריות ניתנת בכפוף לתנאי תעודות האחריות "נוספת מוגבלת" ותקנון החברה.

הזכאים לביקור טכנאי ב-5 שנות אחריות מלאה

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה הטבה לדגם שנרכש אחריות מלאה נוספת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.

שנה ראשונה באחריות מלאה לפי חוק ותוספת של 4 שנות אחריות מלאות ללא תוספת תשלום.

החברה מתחייבת לתקן כל קלקול שהתגלה במזגן , כמו גם להחליף חלק חילוף במידה ויידרש ללא תמורה.

האחריות תקפה רק ללקוחות בשימוש ביתי ששלחו חשבונית רכישה וספח תעודת האחריות ממולא, לחברת פמילי ליין תוך 30 ימים מהרכישה.

האחריות ניתנת בכפוף לתנאי תעודות האחריות "נוספת מוגבלת" ותקנון החברה.

הזכאים לביקור טכנאי ב-3 שנות אחריות מלאה

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה הטבה לדגם שנרכש אחריות מלאה נוספת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.

שנה ראשונה באחריות מלאה לפי חוק ותוספת של 2 שנות אחריות מלאות ללא תוספת תשלום.

החברה מתחייבת לתקן כל קלקול שהתגלה במזגן , כמו גם להחליף חלק חילוף במידה ויידרש ללא תמורה.

האחריות תקפה רק ללקוחות בשימוש ביתי ששלחו חשבונית רכישה וספח תעודת האחריות ממולא, לחברת פמילי ליין תוך 30 ימים מהרכישה.

האחריות ניתנת בכפוף לתנאי תעודות האחריות "נוספת מוגבלת" ותקנון החברה.

הזכאים לביקור טכנאי באחריות מורחבת מוגבלת

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה הטבה לדגם שנרכש של אחריות מורחבת מוגבלת מעבר לשנה הראשונה וכפי שפורסם באותה עת באתר החברה.
האחריות תקפה רק ללקוחות בשימוש ביתי ששלחו חשבונית רכישה וספח תעודת האחריות ממולא, לחברת פמילי ליין תוך 30 ימים מהרכישה. אחריות החברה לאספקת חלקי חילוף בלבד, ללא חיוב. 
ביקור טכנאי ועבודות הקשורות לגז, כרוכים בתשלום. עלות ביקור טכנאי הינו 350 ₪ התשלום ישולם לחברה במעמד הזמנת קריאת השרות.
החברה זכאית לשנות את מחירי עלות הביקור ועבודות מיוחדות מעת לעת לפי תקנון החברה.
אחריות מורחבת תנתן למזגן שנרכש באתרים ומשווקים מורשים בלבד.

האחריות ניתנת בכפוף לתנאי תעודות האחריות "נוספת מוגבלת" ותקנון החברה.

סוגי אחריות מורחבת מוגבלת :

3 שנים אחריות– שנה ראשונה מלאה עפ"י חוק ותוספת של שנתיים אחריות בעלות ביקור טכנאי ועבודות גז.

3 שנים אחריות– שנתיים מלאות ותוספת של שנה אחריות בעלות ביקור טכנאי ועבודות גז.

4 שנים אחריות – שנה ראשונה מלאה עפ"י חוק ותוספת של 3 שנים אחריות בעלות ביקור טכנאי ועבודות גז.

5 שנים אחריות – שנה ראשונה מלאה עפ"י חוק ותוספת של 4 שנים אחריות בעלות ביקור טכנאי ועבודות גז.

5 שנים אחריות– שנתיים מלאות ותוספת של שנתיים אחריות בעלות ביקור טכנאי ועבודות גז.

 

 

ביקור טכנאי יקבע לפי סידור עבודה שנקבע ע"י החברה בתאום מול הלקוח.
חלון הזמן שייקבע עם הלקוח הוא שעתיים על פי "חוק הטכנאים".
אין החברה מתחייבת לסיים את התיקון בביקור אחד, במקרים הנדרש ביקור נוסף או המשך טיפול החברה מתחייבת להמשך טיפול תוך זמן סביר.
השירות הינו בתוך שטחי מדינת ישראל

 

 

תנאי קבלת אחריות

 

1.הקלקול במזגן לא נגרם בזדון או רשלנות או כתוצאה ממעשה מחדל מכוונים של הצרכן, או של צד שלישי שאינו מטעם החברה. (ולרבות בשל הפעלה בניגוד להוראות השימוש ו/או תחזוקה לא הולמת של המזגן ו/או התקנה שלא עפ"י הוראות ההתקנה.

2. הקלקול במזגן לא נגרם כתוצאה מכוח עליון ומפגעי טבע ו/או מנסיבות שאין שליטה עליהם (לרבות תקלות והפרעות ברשת החשמל, רוחות, אש, שיטפון, רעידת אדמה, פגיעת ברק, גניבה, וזיקים וכו').

5. במזגן לא בוצעו ניסיונות לתיקונים ו/או תיקונים ו/או פעולות אחרות שלא על ידי גורם אשר מוסמך מטעם החברה לשם ביצוע  התיקון, ניסיון התיקון ו/ או הפעולה שבוצעו.

6. הקלקול לא נוצר עקב טלטול המזגן ממקום אחד למקום אחר.

7. במזגן נעשה שימוש אישי/ביתי בלבד  ע"י הצרכן (לא כולל שימוש במשרד ו/או בבית עסק, מוסדות, מבני ציבור וכו').

8. ביקר טכנאי אצל הצרכן והתברר שנדרשה לצרכן הדרכה לשם שימוש במזגן ו/או פעולת תחזוקה שוטפת.

9. החברה לא תהא אחראית במצבים הבאים:

    • אי התאמת המזגן שנבחר לשטח החלל בו הותקן .

    • להתקנת המזגן ו/או אביזרים נלווים להתקנה.

    • להפסדים ונזקים תוצאתיים ו/או עקיפים אשר עלולים להיגרם לצרכן או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מפעולת המזגן או עקב          

       הקלקול שנגרם בו.

    •  עבודות פחחות וצבע, החלפת חלקי פח, פלסטיק, מסננים סתומים מלכלוך ואבק ,מסננים שנשברו או נחלדו. תיקון ו/או  

      החלפת חזית דקורטיבית או תעלות אוויר. שטיפת סוללות. שטיפת מסננים, התקנה לקויה. שבר, תקלה או אובדן השלט. 

        מילוי גז.

     • לנזקים אשר עלולים להיגרם בבית הצרכן בעת הוצאת המזגן ממקומו לשם תיקונו: נזקים לקירות, חלונות, טיח, טפטים,

       צבע, זכוכית, גבס וכו'.

10. שירות ינתן אך ורק למוצרי החברה אשר הותקנו במקום המאפשר גישה בטוחה ונוחה. במידה ואין גישה למזגן, מפאת גובה, תקרת גבס, גג רעפים ,תקרת רביץ, או כל מכשול אחר עם סכנה בטיחותית על הלקוח להביא את המזגן לפמילי ליין לתיקון על חשבונו , או לאפשר גישה נוחה ובטיחותית לשם מתן שירות.

 

 בעת פניה למוקד יש לציין את הפרטים הבאים:

1.        דגם המזגן.

2.        תאריך הקנייה.

3.        מקום הקנייה.

4.        חשבונית קנייה.

5.        יש לציין מספר סידורי של המזגן

6.        מספר טלפון של בעל המזגן

 

טלפון של מוקד השירות:

09-7400401 שלוחה 2