אמנת השירות

עיקרי אמנת השירות של שירות ביקור טכנאי

חברת פמילי ליין מעמידה ללקוחותיה צוות שירות השואף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד
מטרתנו לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות, תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיב לאחר הרכישה – מצוינות בשרות ללקוחות!

הזכאים לביקור טכנאי בשנת אחריות ראשונה

לקוח שברשותו מזגן עילי של פמילי ליין הנמצא במסגרת שנת אחריות ראשונה על פי חוק, ואליה צמודה חשבונית הקניה ושספח התעודה הממולא נשלח לחברה.
השירות הינו בתוך שטחי מדינת ישראל.
ביקור טכנאי יתקיים בימים א' עד ה' ובשעות עבודתו 8.00-16.00 ולפי סידור עבודה שנקבע ע"י החברה.
הלקוח יציג את חשבונית הקנייה בעת הגעת הטכנאי.
חלון הזמן שייקבע עם הלקוח הוא שעתיים על פי "חוק הטכנאים".
אין החברה מתחייבת לסיים את התיקון בביקור אחד, במקרים הנדרש ביקור נוסף או המשך טיפול החברה מתחייבת להמשך טיפול תוך זמן סביר.

הזכאים לביקור טכנאי ב-7 שנות אחריות מלאה

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה לדגם שנרכש אחריות מלאה נוספת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.
האחריות תקפה רק ללקוחות ששלחו חשבונית קניה וספח תעודת האחריות, לחברת פמילי ליין תוך 14 ימים מהרכישה.
אחריות 7 שנים מלאות למזגנים לשימוש ביתי בלבד, לפי תקנון חברה.
אחריות 7 שנים מלאות תנתן למזגן שנרכש באתרים ומשווקים מורשים בלבד.

הזכאים לביקור טכנאי ב-5 שנות אחריות מלאה

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה לדגם שנרכש אחריות מלאה נוספת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.
האחריות תקפה רק ללקוחות ששלחו חשבונית קניה וספח תעודת האחריות, לחברת פמילי ליין תוך 14 ימים מהרכישה.
אחריות 5 שנים מלאות למזגנים לשימוש ביתי בלבד, לפי תקנון חברה.
אחריות 5 שנים מלאות תנתן למזגן שנרכש באתרים ומשווקים מורשים בלבד.

הזכאים לביקור טכנאי ב-3 שנות אחריות מלאה

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה לדגם שנרכש אחריות מלאה נוספת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.
האחריות תקפה רק ללקוחות ששלחו חשבונית קניה וספח תעודת האחריות, לחברת פמילי ליין תוך 14 ימים מהרכישה.
אחריות 3 שנים מלאות למזגנים לשימוש ביתי בלבד, לפי תקנון חברה.
אחריות 3 שנים מלאות תנתן למזגן שנרכש באתרים ומשווקים מורשים בלבד.

הזכאים לביקור טכנאי באחריות מורחבת

לקוח שרכש מזגן עילי פמילי, ובעת רכישתו החברה נתנה לדגם שנרכש אחריות מורחבת מעבר לשנה הראשונה, כפי שפורסם באותה עת באתר החברה.
אחריות מורחבת ללקוחות מזגני פמילי לשימוש בייתי בלבד.
האחריות תקפה ללקוחות ששלחו ספח האחריות של שנה ראשונה וחשבונית הקניה צמודה לתעודה.
אחריות החברה לאספקת חלקי חילוף בלבד, ללא חיוב. 
ביקור טכנאי ועבודות הקשורות לגז, כרוכים בתשלום, התשלום ישולם לחברה במעמד הזמנת קריאת השרות.
החברה זכאית לשנות את מחירי עלות הביקור ועבודות מיוחדות מעת לעת לפי תקנון החברה.
אחריות מורחבת תנתן למזגן שנרכש באתרים ומשווקים מורשים בלבד.

בעת פניה למוקד יש לציין את הפרטים הבאים:

1. דגם המזגן.
2. תאריך הקנייה.
3. מקום הקנייה.
4. חשבונית קנייה.
5. יש לציין מספר סידורי של המזגן NO. OF. PRODUCTION


טלפון של מוקד השירות:

09-7400401
1700-55-00-66